Jobbe, drömmar å moln

Foto:funkisistan (Illum Emporia)

Foto:funkisistan (Illum Emporia)

..mitt första riktiga heltidsjobb vart på en liten möbeldesignfirma-som möbeldesigner GAH!! Min barndomsdröm, att få jobba som möbeldesigner, gick i uppfyllelse! Gissa om jag svävade på rosa moln till jobbet varje dag. Väldigt kul å lärorikt. Ta bara att ställa ut på furniture fair i Sthlm få hålla i alla kontakter, rita monter osv, well I’m coming back!

På tal om moln, hittade lite inspo till Ks mobiler när jag var på Illum häromdagen! Dessa moln från Kongeslojd och  Camcam. Älskar att strosa runt på Illums bolighus bara liiite drygt det är så lååångt bort. Man kan beställa mobilerna på en hel drös med ställen, bl a på cirkusfabriken.se som även har fysisk butik i Höganäs. Ännu ett MÅSTE! Helt underbar butik, ja hela saluhallen och Magasin 36 är fantastiskt fint! Förtjänar ett eget inlägg tror jag, stay tuned!

Detta är en del av Kajsons julkalander, vill du också vara med? Spana in hur du gör här.

Kommentera

