en glammig kväll..

7
Bild: Ebba von Sydow blogg

Min glammigaste kväll hitintills måste varit balen på Trollenäs slott när jag pluggade i Lund för en väldans massa år sedan. Om jag fick gå på något glammigt, nu, om man fick önska, hade jag utan tvekan valt den här VAVAVOOM klänning som Charlize Theron bar på Osarsgalan i februari! Fråga mig dock inte hur man sitter, rör, äter eller gör något i den, men VAVAVOOM helt enkelt!

 

Detta är en del av Kajsons julkalander, vill du också vara med? Spana in hur du gör här.

 

 

Kommentera

