Granskog, blommor och nagelljustakar..

en liten granskog
vackraste julbuketten
Ljus till nagelljustakar

Ls lilla granskog växer så det knakar.. vet inte riktigt vad jag tänkte när jag köpte den – ja det blir säkert en fin liten bordsgran till jul.. Möjligtvis nästa. Men jag gillar verkligen konceptet. När det är tillräckligt varmt ute gräver man ner hela lilla lådan i jorden. Lådan förmultnar och blir finfin gödning till julgranen. Ja för egentligen skall man gallra, men jag har inte hjärta, de är ju så söta å fina..

På tal om fina ja, vackraste julbuketten fick jag av finaste vännen i lördags, kolla in! En dag till får den stå såhär sedan skall jag binda om å ha med oasis i Ittaala istället. Just nu står den m våra nagelljustakar. Btw tips till alla som lyckats lägga vantarna på dessa, Lagerhaus säljer en bunt m 10st ljus som passar perfekt till dessa för ynka 29kr, dagens tips!

Kommentera

