Nordic appeal..

Macbook stand

iMac stand
 
Nordic appeals fantastiska produkter för Mac gled rakt in på önskelistan när jag såg dem hos denna donnan häromdagen. Älsk på väska å kappa btw, ska man köra blått i vår kanske.. Oavsett iMac stand kommer passa perfekt i arbetsrummet som jag skall börja med i mellandagarna. Hur det går med Ks rum?pass på den, precis som mor min har jag alltid 1000 projekt igång samtidigt..

Vilka andra likheter jag har med mina föräldrar? Jag är bra på att lyssna precis som bästaste pappan som jämt ställer upp.. å precis som mamma jobbar jag mycket bättre under lite tidspress, speciellt när jag skall vara kreativ. 

Jag har också ärvt båda föräldrarnas omtänksamhet kring familj, jag sätter alltid dem främst precis som mina föräldrar gjort och gör.. Fin helg på er hörni..

Detta är en del av Kajsons julkalander, vill du också vara med? Spana in hur du gör här.

Kommentera

