Alla hjärtans dag..

Funkisistan_ros_ranunkel_andmon_waxblomma_eucalyptus
Foto:funkisistan
Funkisistan_&otherstories
Foto:funkisistan
 

..du köper blommor till oss ikväll va? sa M imorse å log.. han vet att jag gärna väljer själv.. Å vi har en liten deal, jag köper gärna blommor till honom (hallå var vart alla kvinnorna i blomsteraffären idag? Såg inte en enda men massa män? Eller vi är inte jämlikar här?) å han till mig, men han vet jag är picky, så oftast köper jag buketter till oss. Jag brukar faktiskt vara lite sneaky. Willys brukar ha fairytraderosor så jag köper ofta en bunt där och ibland har de lite grönt typ eucalyptus eller liknande i bunt. Sedan köper jag något lite finare i blomsteraffären. Idag bli det en vit prärieklocka, lite vaxblommor, en anemone å en ranunkel. Hemifrån fyllde jag på med lite körsbärsris och et voilà! Mycket nöjd å ”bara” 160 pix totalt!
Å så såklart, finaste armbandet från & Other Stories, har inte upptäckt detta märket från nu, älsk på det såhär på Alla hjärtans dag helt enkelt!

Kommentera

