En hamster..

Funkisistan_diptyque
Foto:funkisistan
Funkisistan_diptyque
Foto:funkisistan
Funkisistan_mulberry
Foto:funkisistan
Funkisistan_mulberry
Foto:funkisistan
..kan man nog kalla mig. Jag skyller lite på min mor faktiskt.. Född och uppvuxen på 40-talet, ”man vet aldrig vad som händer det är lika bra att spara” är hennes motto. Och det var lite ofrivilligt mitt motto, men nu, nu har vi börjat rensa! Efter att ha flyttat bra att ha grejer har vi nu bestämt att det vi instegar framme eller använder, det ryker! Det är så skönt att bli av med gamla papper och grejer som inte används, hellre då att de kommer till nytta hos någon annan.. meeen den som spar han har! Titta vilka fina förpackningar å ljus jag hittade i gömmorna (visste såklart att jag hade köpt ljusen men glömt jag sparat på Ambre). Doftljusen är köpta i affären på Upper East i New york, åhh vad jag vill dit igen SNART! Tror bestämt Ambre får stå i arbetsrummet å minna lite om the big city over there..  Älsk på mulberrys påsar förresten, ett litet ”thank you”, små detaljer som gör ens dag. Minns fortf när jag köpte min väska å sedan armbandet, men det tar vi en annan dag, Stay tuned!

Kommentera

