vatten, vatten bara vanligt vatten..

funkisistan_karaffer.jpg
1)Linnékaraff Paris guld 2)Adelaide large pitcher 3)PET-flaska i glas 4)sukat Makkaralla glaskaraff 5) Ideele karaff
 Jag är verkligen världssämst på att dricka vatten. Jag hade en idé, om att om någon av de här finingarna fick flytta in, och stå framme jämt, då skulle jag dricka ett glas oftare.. Går sådär på den fronten.. framförallt för att de tokdissades av M, är det något fel på kranen som sitter där?

Funkisistan_karaff_holmegaard_svenskttenn_ollonvas_murgrona
foto:funkisistan

..så jag rotade runt i gömmorna hos mamman och pappan och voilá, hittade inte en utan två(!) karaffer. Det visade sig dessutom att de varit mormors OCH de påminner mig fantastiskt mycket om Italien och Florens av någon anledning.. Vi får väl se om det blir något mer vatten, stay tuned!

 

Kommentera

