finonödigheter..

funkisistan_ernstform
foto:funkisistan
Funkisistan_mediwilla
foto:funkisistan
 

Vi var hos finaste B och L i lördags. De har precis renoverat sitt badrum, superfint och fräscht, och jag min nötta glömde fota! Oavsett vi hade med oss en liten blomma som sig bör från blomsterhörnan.. När jag väntade på min tur passade jag på att fingra lite på den här finingen. Jag vet jag vet, väääldans lik Pallo (drömskevasen btw..) i formspråket, men denna känns rätt rejäl kontra Pallo som är ganska skör tycker jag.. oavsett kan jag inte bestämma mig för om jag behöver den eller ej. Vad jag däremot behövde och ÄNTLIGEN hittade var självbevattningskulor! Köpte fyra, men kunde lätt LÄTT köpt fler. Sjukt nöjd när jag kom hem, M gjorde en segerdans a la Chandler till min ära, innan han himlade med ögonen och sa att jag var lite knäpp när det gällde materiella ting.. han är iväg med jobbet ett par dagar så ikväll ska jag fixa och flytta runt lite stuff, sorry älskling, you had it coming.. Stay tuned!

Kommentera

