Badrumspimp

Funkisistan_badkarshylla_plantoys_sofielegiraffe_irishantverk
foto: funkisistan
Funkisistan_badkarshylla_plantoys
foto: funkisistan

..jag hade först tänkt pimpa badrummet till mig själv men jag har inte riktigt ro att bada. Men barnen älskar att bada så nu bli det pimp till dem istället, är dessutom roligare att fixa fint till dem! Så en badkarshylla, en fin badkarsmatta och finfina borstar  har inhandlats. L älskar när jag skrubbar henne med badborsten. Nagelborsten är lätt en av de bästa investeringarna på länge, den går varm varje kväll efter all lek i trädgården, härligt! Ubåten hade de sen innan men jag får nog investera i lite fler leksaker till dem, det finns ju massa fint att välja bland! Stay tuned!

Kommentera

