..att andas

Funkisistan_bakplåt
Foto: funkisistan
funkisistan_äggfrånfrigåendehöns
Foto: funkisistan
Funkisistan_blåhortensia_marmor
Foto: funkisistan

Det känns alltid lite tomt efter ett kalas tycker jag. Man har lixom fixat å donat i ett par dagar och sen poff efter några timmar är det över. Visst man kan andas ut, det gick bra denna gången också men ändå..
Det kändes speciellt tomt efter detta kalaset, K är ingen bäbis längre, han är en ettåring, GAH!! Får lite ont i magen av att tänka på att jag börjar jobba om knappt två månader. Det känns sorgligt faktiskt och jag känner mig lite depp just nu. Stay tuned!

(Fick fina plåtar med oss från vårt förra hem, de är awesome!  Glädjen när fina vännerna J och M kommer förbi med 15 ägg från egna hönsen, bara sådär precis lagom till tårtbaket. Tårtan smyckade jag med blå hortensia å en supersöt elefant, men mer om det en annan gång).

Kommentera

