det där med mobiler..

funkisistan_detdarmedmobiler.
1) Fredrikke Aagaard 2) Flenstedt mobiler 3) Kaja Skytte
..jag har alltid älskat mobiler. det är något visst med hur de sakta rör sig i någon vind eller ett drag som ofta varken syns eller känns. Om jag fick bestämma skulle någon av  Frederikkes Aagaards två skönheter flytta in i arbetsrummet, Kaja SkyttesGalaxy Globe” hänga i trappen och ”Black rythm” flytta in över flygeln..

 

funkisistan_mobil_kaspervsaiayu
Bild:Kasper Friis Kjeldgaard
Drömmen vore såklart annars någon skönhet från Kasper Friis Kjeldgaard, galet fina är de. Hade verkligen gjort sig i vår trapp! (Mobilen ovan är ett samarbete med Aiayu, men om du har tid över in och spana på hans fina sida , där finns mycket mer!)

funkisistan_artillerie_moiler
Foto:funkisistan
 Jag har länge haft span på Ferm Livings fina i ull. Tänkte den skulle mjuka upp betongväggarna i källaren. Jag blev inte direkt impad av den som hängde på Artilleriet dock, eller vad tycker ni? För 2000 pix å så ser den ut såhär? Förstår såklart den hängt där ett tag, men jag tänkte den skulle hänga ett bra tag hos oss också..Stay tuned!

 

Kommentera

