om väntan..

funkisistan_tinekhome_lagerhaus_kavat
Foto:funkisistan
funkisistan_alskadeskatt
Foto:funkisistan
funkisistan_tinycottons_reddecker_barsebackshamn
Foto:funkisistan
..idag var vi äntligen på stranden, efter en låååång sommar utan ett endaste litet dopp. Första ”rumpdoppet”för min skatt får vänta, men en massa bus i sanden hann vi med, gissa om han gillade den mjuka sanden!

Jag har ju också väntat på svar från de däringade företagen jag kontaktade och guess what, jag fick svar från alla tre! Så spännande, två ville se mina idéer det tredje not so much.. Så nu ska jag finslipa mina skisser och sedan skicka iväg dem, GAH!! Stay tuned!

Kommentera

